Levertijden

Wij hebben zelf uiteraard veel voorraad liggen maar niet van alle artikelen en putten hierbij ook uit de voorraad van de merken zelf. Het kan zijn dat artikelen niet altijd direct leverbaar zijn waardoor levertijd op lopen. Wij proberen dit zo goed als mogelijk te communiceren.

Wij hebben standaard alle producten onbedrukt liggen of krijgen deze onbedrukt binnen. Daarna drukken wij in onze eigen textieldrukkerij uw gewenste clublogo of naam/initialen op de items. Dit neemt tijd in beslag.

In het laagseizoen (november t/m Mei) lukt het ons in 95% van de bestelling om binnen een week te leveren, bedrukt en wel. Van Juni tot Oktober kan de levertijd soms oplopen tot 2 weken. In het geval dat artikelen niet leverbaar zijn kan dit dus langer zijn.

Wilt u zeker weten dat iets op voorraad is, dan vragen wij u gelieve contact op te nemen via informatie@clubkledingwinkel.nl. Vermeld aub in uw e-mail welke shop en artikelen het betreft.


Passen

Wil je passen? Dit kan op 1 van de pasdagen die worden georganiseerd op de club (communicatie hierover volgt via de club), bij ons in de showroom (na afspraak) of wat vaak gebeurt is dat er gepast wordt bij een teamgenootje.


Retouren

Indien u artikelen retour wilt sturen dan kan dit alleen als deze onbeschadigd, ongedragen, voorzien van de originele verpakking, label/prijskaartje en onbedrukt (clublogo is ook een bedrukking) zijn. Wilt u aub uw retour van tevoren aanmelden via het retouren formulier of via informatie@clubkledingwinkel.nl. 

Let op! Retouren dienen binnen 14 dagen, na afleverdatum, bij ons retour te zijn, anders zijn wij helaas genoodzaakt uw retour af te wijzen.

Print u aub uw contactformulier/e-mail uit en voeg deze toe bij uw pakkket.

Clubkledingwinkel.nl behoudt zicht het recht voor om een retourzending te weigeren indien hier aan wordt voldaan.

Na ontvangst en controle van uw artikel)en) zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten op uw bankrekening.

Hoe u het pakketje wilt terugzenden, staat u volledig vrij (TNT, UPS e.a.). Het retourneren van artikelen is op eigen kosten. 

Wij raden u aan om een trackingnummer te vragen. Indien we uw pakketje namelijk niet hebben ontvangen, kunt u met uw postservice trackingnummer aantonen dat het verzonden is.